Onepiece Jump in

Jag tycker att dom här Onepiece Jump in är sjukt coola och skulle mer än gärna vilja ha en (ifall dom inte var så himlans dyra...) och här ska ni få se mina favoriter, sjukt snygga!

OnePiece One Love
"One life One love One piece" 1 122:-


OnePiece Fusion Peach/Marina
[Min favorit!] Sanslöst snygg alltså, 1 432:-

OnePiece Albannach
1 477:-

OnePiece BigPrint Green
1 122:-

Det var dom det, visst är dom sjukt balla!?


Postat av: Evelina

Vart köper man 'one love one life one piece' dressen ? LÄNKA SIDAN så är du sjukt gullig ! tack ! kram

2011-05-01 @ 22:57:03

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0