Ny design.

Hej bloggen!

Gud vad längesen det var jag blogga, det är så sjukt mycket som hänt sen sist jag bloggade! Jag trodde först att det var en annan blogg jag skulle komma till när jag logga in, en ännu gamlare, men så kom jag till denna istället. Men det gör mig ingenting, det här namnet är lite bättre än det andra.

Anledningen till att jag inte bloggat här är att jag gjorde den här bloggen och den andra och så visste inte mina föräldrar om det och en dag så frågade jag mamma om jag fick ha en blogg och det fick jag absolut inte ha. Jag tjatade, tjatade och tjatade lite till men svaret var alltid nej. Sen i maj 2009 åkte vi till Turkiet och för att jag hade så tråkigt om dagarna (snarare sa att jag hade tråkigt fast jag hade "the time of my life") så skulle jag äntligen få göra en blogg när jag kom hem.

Så blev det och då hade jag ju glömt lösenorden till den här och den andra bloggen så då gjorde jag en ny blogg men jag tyckte att namnet var dåligt så då gjorde jag ännu en till och efter ungefär ett år så tyckte jag att jag skrivit så omoget och dåligt i bloggen att jag ville göra en ny. Sen efter ett par månader var jag trött på att inte kunna göra tidsinställda inlägg så då bytte jag till devote och bara ett par dagar efter jag bytt så fick blogg.se tidsinställda inlägg.

Och blogg.se har enligt mig ett mycket bättre system än devote så nu byter jag tillbaka för sista gången (förhoppningsvis)!

Ursäkta för ett långt inlägg, men nu ska jag fixa en design och sedan börjar bloggandet på riktigt!


Första bilden på bloggen.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0