Godnatt!

Imorgon är en lång dag känns det som. Vi ska få gäster och pappa jobbar så jag och mamma ska åka och handla vid tio-tiden och sen ska vi väl städa och laga mat resten av dagen. Eller ja, jag kanske inte städar speciellt mycket men hjälpa till med maten och dukningen kan jag nog fixa... Hehe.

På måndag fyller min kära (även fast jag tjafsar med pappa exakt hela tiden...) pappa 43 år! Dock ser han ut som 63 men ja.

Jaja, ska spela game boy innan jag ska sova och sedan kanske jag läser Beautiful dead igen, den är så himla bra!

Godnatt bloggen och alla läsare!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0