Gästblogg med den coolaste och bästa Vilmaaaaaaaa!

Haha, lite ego kanske men shit samma.

Hejsan alla glada!
Hur mår ni?
Jag mår iallafall superduper bra!

Jag kanske ska presentera mig.
Jag heter Vilma och går i söta Mathildas klass (alltså hon som äger denna blogg).
Haha!
Jag är en ful och motbjudande tjej och stinker. Dom som är förkyld kanske inte känner det men det stinker verkligen. 
Hur än mycket jag duschar går stanken aldrig bort.
Det är så jobbigt! Något som har något tips om hur den ska gå bort?!

Iallafall, jag ska inte blogga på bloggen idag för att prata om min stinkande stank.

Jag tänkte börja med att säga vad jag har gjort idag.
För det är så man gör på bloggar va? Lite osäker än...

Jag har iallafall varit i skolan idag.
Dag var en ganska skön dag och inte så lång.
Först hade vi nyheter. och vi åt också fika. Smaskens! =D
Efter det hade vi rast och det var ISKALLT!!!
Sen var det idrott som väntade.
Vi gjorde inte något speciellt på gympan.
Lunch efter det och sen MATTE!
Jag hatar matte men tvingar mig själv göra den för att inte komma så mycket efter.
Sen var dagen slut och Mathilda och jag gick hem till henne sen var nästa station hemma hos mig. 
Vi åt lite mellis och sen satte vi oss och checkade in datorn.
Vi bara satt och stirrade på den utan att den var på. Det var sååå fascinerade. 
Hur som helst...
Vi hade super kul och gjorde en del sjuka saker...

Haha, jag hade iallafall roligt!

Men nu ska jag nog säga hej då till alla er där ute någonstans i världen!
Hej då och Mumsig kväll!
Jag hoppas att jag får chansen att gästblogga här någon annan gång!
( Bara inte Mathilda tycker att jag är kass)


God Natt o Sömnig Kväll!
// Den coola Vilmaaaaaaaaaa <3



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0