Designen strax klar

Hello all blogreaders!

Sitter just nu och håller på det sista med designen. Den kanske inte är den finaste direkt men jag är inte proffs direkt. Jag har inte lärt mig allting om photoshop, o.s.v. Men övning ger färdighet.

Vad tycker ni om designen hittills då? Blått och vitt är ju lite vintrigt och jag tänkte ha den här designen tills snön är bortsmält. Då blir det en vårigare!

Skönt med fredag, det borde vara fredag hela veckan. Det skulle inte riktigt fungera men ja. Då skulle fredag vara som en vanlig tisdag.

Ikväll ska jag iallafall till mina kusiner, en utav mina kusiner har precis fyllt 18 år, grattisgrattis.

Nu ska jag fortsätta med lite smått och gott på designen, kramar.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0