Dålig uppdatering

Godmorgon!

Ursäkta att jag inte har uppdaterat men igår så hjälpte jag mamma. Jag bakade ananaspaj, skärde bort fett från fläskfiléer, stekte typ över 200 bitar fläskfilé, duschade, städade mitt rum och bärde in vin och öl från bilen. Jag hade helt enkelt inte tid.

Idag direkt när jag vakna var ingen uppe så jag fick värsta rycket och plockade ur diskmaskinen och ställde in grejer i diskmaskinen. Sen har jag precis svalt frukosten också. Haha, saker händer hela tiden.

Ska ladda ner lite musik nu och lite senare drar jag och mamma till Marieberg och shoppar sönder. Haha, nej men vi ska typ köpa födelsedagspresenter till pappa, han fyller ju 43 år imorgon den gamla gubben!

Vi får höras lite senare, gör förmodligen några tidsinställda inlägg på dagen.

Kram.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0