Hängselbyxor och byxdressar/jumpsuits

Något som jag tycker kommer vara sjukt snyggt i vår/sommar är hängselbyxor och byxdressar. Jag hoppar inte på det här cowboy-modet med fransar och läder, blä. Tycker byxdressar och hängselbyxor är så snygga och det passar ju vem som helst!


Sydney jumpsuit 299:- från Gina tricot. Hur grymt snygg hade den inte varit i bara beige?



Samma som förra fast i svart, den här var också grymt snygg! Kanske inte så kul med svart i vår men matcha med en jeansjacka eller en ljus cardigan, supersnyggt.



Sara dungaree 399:- från Gina tricot. Hur grymt snyggt som helst, jag blir gaaalen! Visade dom här i ett collage härom dagen.


Visit hm.com

Man ser knappt men det är iaf en jumpsuit/byxdress med ett fint blommönster, 249:- från H&M.


Visit hm.com

Den här var dubbelt så fin, leopardmönstrad! Älska. Det är också en byxdress alltså, 249:- från H&M.


Visit hm.com

"Korta" hängselbyxor från H&M, 399:-


Visit hm.com

Sjukt snygg byxdress, fanns i något konstigt mönster också som jag inte tyckte var så fint... 299:- från H&M.


Visit hm.com

Helt underbar ifall den hade varit lång men den var snygg som kort också, skönt på en varm sommardag. 299:- från H&M.


Visit hm.com

KÄRLEK, den är t.o.m billigare! 349:- 249:- från H&M.


Jag har kollat på Cubus och min dator är så liten så jag inte kan se, jag kollade på Wear it och där fanns det inga, jag kollade på Lindex och där fanns det inga, jag kollade på Monki och där var dom svindyra och fula och jag kollade på Bik bok och dom var bara fula så det är därför det inte var så stor variation på butikerna, haha.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0