Tips!

Om ni är lika galna i inspirationsbilder och bara att titta på andras fina bilder så är här ett litet tips.

Gör en mapp på eran dator som heter "Inspiration" eller liknande, sen går ni in på weheartit och bombar mappen med en massa bilder.

Det är bra att ha om ni inte har någon speciell bild att lägga in på bloggen eller ifall ni verkligen har lust att fota men inte vet vad, då kan ni checka mappen för lite inspiration.

Ett litet tips, kanske inte skitbra men hihi!

Minitips till!

Ifall ni tycker att det är lika roligt som jag att kategorisera, organisera, m.m. gör massa småmappar inuti inspirationsmappen. Det är roligt att plocka med och det blir lättare att hitta speciella bilder.


Dålig bild.. Men den som inte är suddig är min inspirationsmapp som jag just börjat med.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0