My weekend

Hello darlings!

Igår så chillade jag i stort sett hela dagen sen vid sju-tiden skjutsade mamma mig till Sara. Först snackade vi massa och jag kolla runt i hennes rum, har inte varit där på ett år typ! Sen började vi skära tacos men vi hade ingen aning om vad man skulle ha så vi gick in på facebook och blev efterblivna-förklarade ännu en gång..

Sen tänkte vi sätta på skräckfilm men då hade Saras pappa laddat ner ettan istället för tvåan, och Sara klarar inte ens av att kolla på den för att den var så läskig! Då skulle vi få ner den på en skiva men skivan hade för lite kapacitet och plats.. Damn it! Då satte vi på en kort American pie som var väldigt bra, hahaha!

Men sen ville jag titta på skräckfilm och jag sa skit i om det är japanska versionen vi tittar ändå! Fast sen tittade vi inte utan vi gick in på hennes dator och satt en timma på youtube och google och letade efter den men när ljudet sög och vi bara hittade dom läskigaste scenerna så sket vi i det och kollade på Pretty little liars tills kvart över tolv då mamma hämtade mig.

Idag har jag varit en stund med Frida och kollat på Sakke när han spelat hockey! Hade på mig onepiece, uggs, nördglasögon och pälsmössa. Fick en hel del snea blickar hahaha så grymt kul, varför vara som alla andraaaaaa!? Släpp loss lite för fan. Dock var det en kille i sjuan där så det var lite pinsamt men jag känner honom inte och han är inte speciellt populär så jag brydde mig inte jättemycket direkt.

Imorgon börjar vi nio och slutar kvart över elva, därför känns inte dagen så jäkla hemsk! Komp från antiken-kvällen you know. Så jag och Sara sticker upp på stan och julshoppar! Mycket trevligt.

Ska avsluta inlägget här med bildbomb, seeya later!


Stack faktiskt ut en kortis och joggade innan.. Men eftersom det var regnstorm och mörkt som attan så gick jag mest, damn it! Jag behöver VERKLIGEN ett springband/gymkort ifall jag ska kunna bli slim till beach 2012...



Efterblivna eats tacos.. Köttfärs, chips, mjuka bröd, majs, gurka och ost. YAAAAY!



Film och en massa snacks!


Sara myser me filt!


Mamma fixade julgran igår och vi fixade klapparna därunder idag. Stor huh? Den är skittjock nere och så är den gryymt smal däruppe, typ fem 'grenar'.


Hockeytajm.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0