Under the coconut tree...

Hello darlings!

Sitter just nu och laddar in lite musica till min ipod! Yey. Såklart är hela Mohombis nya album med, förutom Bumpy ride och Bumpy ride med Pitbull, den sög verkligen!

Annars då, har ätit Marabou cookies idag, JUMMIE! Sjukt goda alltså.

Har varit yr hela dagen, alltså jag märker att jag blir konstigare och konstigare, jag måste börja ta mina tabletter. Jag börjar bli konstig i kroppen tycker jag. Snurrig och ibland har jag svårt att andas o.s.v. Har typ aldrig mått så dåligt som jag gör nu, det är p.g.a den förbannade vegetarian-skiten, skönt att jag ändå snart ska sluta me't!

Ska sluta klaga men seriöst jag hatar att må såhär konstigt.

Peaceout.


Mumma!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0