Trött och illamående.

Hello.

Har precis vaknat och jag mår fortfarande illa som en gris + att jag är trött. Yeeey! Gick och la mig vid tio igår och alla andra var uppe men jag somnade inte förrän runt halv ett-ett och vaknade vid sex men somnade om och vaknade typ halv nio.

Snart ska vi äta frukost, hujedamig, och sen ska dom nog åka hem tror jag. Men jag vet inte.

Är iaf glad för en sak, pappa kanske ska köpa ipad nu. Igår så började han prata om det och jag ba "YES!" så nu är det bara att tjata, tjata och tjata lite till så är jag nog en ägare utav ipad sedan.

Men nu ska jag in på beliebbook och sen blir det väl frukost... Gah.

Peace.


Hur snygg får man vara!?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0