Test

Snott från Emma.

Vilken svordom använder du mest? Fucking tror jag eller jävla. Inte säker.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:00 och 06:39. 
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop och Ica Maxi.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Lätt, fast ibland tvingar jag Emma att ta kort på mig, hehe.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Om jag vann massa pengar skulle jag köpa ett nytt hus och sen en systemkamera, alla onepiece, hela gina tricot, hela h&m, o.s.v.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Ingen aning, jag sitter bara hemma jämt så jag stöter aldrig på någon.
Vad åt du till middag senast? Lax och potatissallad.
Kan du vissla? Ja.
Tittade du på tecknat när du var liten? Klart.
Äger du några popband t-shirts? Jag har en Michael Jackson men inget band.
När flög du senast? Förra maj.
Pratar du några andra språk? Engelska och lite spanska och vissa ord i andra språk.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Yep och det ska jag snart.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn såklart!
Vad har du för väder? Mulet.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det var nationalencyklopedin.
När sov du senast på golvet? Ingen aning.
Vilken är din favorit drink? Jag drack en blå dricka i Turkiet 2009, shit vad god den var. Cinderella tror jag den hette.
Gillar du din boendesituation? Nej, den här skiten suger men snart flyttar vi förhoppningsvis. Eller alltså jag gillar mitt hus men inte vart huset ligger.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? För att fungera helt så måste jag sova 10-15 men jag fungerar efter kanske 8.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0