Svettigt värre...

Hello darlings!

Snart kommer gästerna (klockan sex) och jag ska snart börja göra mig iordning. Det är sjukt varmt och svettigt här, bläää. Jag vill att det ska vara regn nu. Bläbläbläblä.

Annars dååååå. Ja, det är väl inget. Är lite deprimerad (haha) för att det bara är två dagar kvar tills skolan börjar. That sucks.

Har faktiskt inte ätit så mycket godis idag som jag trodde att jag skulle men jag kanske äter massor ikväll, who knows?

Men ska dra nu, chao!


Så jäkla fiiiiin! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0