Städdag

Hola darlings!

Dagen har varit s k i trolig! Det började med språkval vilket var skittråkigt men you know, man måste ju. Sen när vi kom hem stack jag, Mathilda och Sebbe hem till mig för att hämta krattor och en spade så vi hade något att göra, dom skulle låna utav mig, det var ganska kul innan vi fått ut allting hahaha...

Sen kom vi till skolan och vi alla tre började kratta litegrann sen kom våran supersura syslöjdslärare och fräste åt oss att vi var tvugna att kratta upp skit en meter från där vi gjorde för att vi "krattat tillräckligt" där vi höll på. Sen tvingade hon typ 5 killar från min klass att sopa upp stenar från en trapp ner till en källare också.

Sen en efter en stack alla till eldplatsen och började grilla korv/hamburgare fast jag stannade och krattade små högar så inte syslöjdsläraren skulle bli arg på mig. Sen skulle vi sjunga i typ en halvtimma och efter det gick jag och satte mig vid eldplatsen och då kom min lärare och sa att jag var tvungen att fortsätta kratta eftersom jag inte väntade på något "jaha..." suckade jag för mig själv och fortsatte kratta.

Sen efter ett tag krattade vi en sandlåda och efter det sa våran lärare att det var lunch men jag hade med mig risifrutti och bullar så jag behövde inte gå och äta eftersom jag kunde bli mätt på det. Sen satte jag och Sebbe oss på trappen och jag Twittrade och så snackade vi lite o.s.v.

Sen så skulle jag, Sebbe och Vilma gå och ha två grupper i samarbetsövningar vilket var skittråkigt men vi var ju tvugna. Sen efter det var det bara att packa ihop allt och gå hem.

Väldigt mycket text precis som förra inlägget, haha... Men vi ses guys, kram!


Me lööves!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0