Sorry!

Hello!

Har inte uppdaterat så mycket för att när jag väl har velat uppdaterat har jag blivit så yr att jag inte orkat så jag bara stängt igen datorn och gått till tvn istället. Sitter alldeles för mycket vid båda två känner jag, that sucks.

Ska iaf skriva vad jag gjort måndag, igår och idag.

Måndag: Jag, mamma och Isak (lillebror) drog för att shoppa litegrann! Mamma skämde bort oss rejält och jag kom hem med två par skor + underkläder, Isak kom hem med ett par skor, två byxor och en tröja, mamma kom hem med två par skor och två pandora-berlocker och så köpte hon med ett par shorts och tröja till min storebror. Vi åt också mcdonald's (åt dipp till pommesen för första gången på aslänge, yumyum!) och så köpte vi med en bakelse var hem. Tänkte köpa macaroons men dom hade bara pistage och ägglikör-smak, fy tänkte jag då.

Tisdag: Jag var i skolan och det var en ganska skön dag fast vi hade idrott som jag inte gillar sådär jättemycket fast nu har vi äntligen börjat med ute-idrott, super! Dock kommer vi typ bara orientera som vi gjorde då, blääää. Efter skolan åt jag fiskgratäng, kollade på tv, spelade dator, åt kvällsmat, kollade på tv och sedan parkerade jag mig i sängen. Yeah.

Onsdag (idag): Har varit i skolan och det var ganska skön dag idag igen. Vi orienterade och det var skitsvårt att hitta en utav kontrollerna, det fanns djurpäls överallt där så jag fick typ panik och sprang ut och lät Bell, Sara och Vilma fixa den, hehe. Sen sprang jag efter några killar för att leta efter den tionde kontrollen men då fick jag reda på att dom sprang bakifrån och jag ba "shit!" och såg typ femtio meter bort att Bell, Sara och Vilma redan kommit ut ur skogsdungen så då var det bara att springa tillbaka och dom väntade inte på mig så då fick jag bara springa ännu mer, jobbigt!

Det var väl inte så mycket mer. Ska titta på Klockan åtta hos stjärnorna idag och sedan blir det språkval + städdag hela dagen imorgon, supernice! Ska förmodligen grilla och så ska vi ha med oss fika, yay! Inte direkt för att jag är ett sånt stort fan utav att äta i skolan förutom i matsalen (bakterier you know) så ska jag göra det ändå. Annars kan jag bara ta med mig servetter eller något. Who cares, haha.

Pappa kommer snart hem med donken, gud så gott!

Jättemycket text, I know! Ska lägga upp lite bilder nu iaf.



Dom här kostade 299:- på DinSko!


199:- på DinSko.


3 för 2 på Cubus!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0