Solat!

Hello darlings!

Efter det förra inlägget mådde jag mycket bättre så det blev inte så tokigt trots allt! Jag och Eve gick ner till lekparken och efter det bestämde jag mig för att åka rollerblades i typ en kvart och sen cyklade vi till min moster där Eve glömt sina solglasögon igår! Sen inte långt efter det skulle dom hem. Not funny at all!

Men jag bytte om till shorts och bikini-överdel (vilket jag har på mig just nu, hehe) och solade i typ en och en halv timma. Ungefär tre kvart på framsidan och typ tre kvart på baksidan. Härligt! När jag solade framsidan läste jag en tidning och när jag solade baksidan lyssnade jag på min älsklingsBieber! Hehe.

Ska tjata hål i huvudet på pappa att han ska köpa en ipad åt mig, fatta vad kul att leka med den! Igår verkade det verkligen som att han ville köpa en men vi får se. När jag tjatar brukar det i början som att han vill men han har en ursäkt att "han inte har råd" och efter det blir han förbannad och säger "VI HAR INTE PENGAR TILL DET!" och i slutändan börjar han ändra sig och sedan köper han det. Jag vet hur man övertalar pappsen alltså.

Men hörni, nu ska jag in och börja på en berättelse och senare ikväll blir det väl göra läxa... Oh crap nu börjar världens bästa hotell! Äh, jag orkar inte kolla jag kollar på TV3 play istället. Då är det inte lika lång reklam om det ens är någon reklam?

Men nu ska jag avsluta inlägget med en bild, pusshej!


Provade min mosters solglasögon från -92 i förrgår, haha vad tycks!? (© på bilden)



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0