Shopping..

Hej alla Mathildas bloggvänner! Mathildas mamma här, idag drog Mathilda och jag upp på stan för att SHOPPA! Det är hon och jag ganska duktiga på... Var med i en tävling häromdagen och vann 2:a pris 600:- spänn i presentkort på butiker i Örebro, så vi tog tillfället i akt och var inriktade på att bränna det idag, och det gjorde vi direkt kan jag säga 600 :- får man inte mycket för....=(
Vi gick till Vågen och gjorde av med kortet på ca 5 min: 1 st solhatt till Mathilda, 1 Bok till mig (Varför gråter inte Emma) 1 Solpuder, 2 st Nagelack och 1 st Poncho, sen var det slut och lite mer därtill kan jag säga....suck! Vi styrde kosan mot Bara Vara för vi behövde ju fylla på med energi för att orka fortsätta shoppa... Tog en Latte och en kanongod macka med brie och salami, medans Mathilda tog en Fanta och en efterlängtad macroon...*stavning! Supergott! Efter det insåg vi att om bara 14 dar åker vi till fjärran land och behöver fixa bikinis...hittade vi några....Nepp! Får köpa det på plats istället =) Slank in i några inredningsbutiker och hittade en kanonbra present till familjen vi ska fira Valborg tillsammans med! Efter 3 tim gav vi upp och höll på att missa bussen hem! ;)
Kom precis på att jag köpte ett par presenter till mig själv oxå...;) 2 berlocker till Pandora och ett nytt Pandora armband för mitt är överfullt nu...KUL!
Ha en bra Valborg!
Mathildas Mamma! 




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0