Promenix

Hello darlings!

Ska alldeles strax gå ut med Viggo men jag startade datorn för att lyssna på lite Bieber och blogga. Så, ja. Planer för idag då. Vi ska åka och hälsa på mormor sen tror jag inte något mer speciellt. Eller jo, jag kanske joggar sen ikväll om det är fint väder. Eller så cyklar jag. Det blir nog cykla för att jag är så förbannat lat och har dålig kondition, hehe.

Har rensat garderoben nu på morgonen och hade MTV på samtidigt, dom spelar ju låtar på morgonen, och så hörde jag början av Baby så jag hoppade över alla kläder och sprang till tvn. Jag älskar videon! Det är ju en av hans första, fast han dansade bra då också!

Känns som att alla inlägg handlar om honom nu för tiden men jag tänker på honom 24/7 kan inte sluta. Haha. Ska måla naglarna sedan också, någon flagga tror jag. Fast jag vet inte vilken, hehe.

Men nu ska jag avsluta detta inlägg, peace!


Har haft på mig dom här shortsen idag och igår och jag älskar dom dom är sköna och sitter bra och ja.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0