Påsk imorgon.

Hello darlings!

Kalaset var supernice, jag och Frida (kusin) tog maaaassvis med kort! Så det kanske kommer en ny design inom kort... Who knows? Har iaf en ny profilbild till Facebook! Har inte satt in den än dock. Kanske ska ta och göra det? Nej det gör jag nog imorgon.

Imorgon är det påsk också! Vi ska måla ägg och leta efter påskägg! Dock ska jag bara skriva Justin Bieber ♥ på mina, hehe. Kommer äta så mycket godis att jag kommer spy, jag lovar! Hahaha. Imorgon ska vi också få gäster på kvällen, trevlans!

Men hörni gottfolk, nu ska jag bege mig till sängen. Vi hörs som sagt imorgon, då är det påsk!

Kramar.


Isak (lillebror) förra påsken!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0