Mätt som en plätt!

Hello darlings!

Sitter här och är typ obeskrivligt mätt, jag hatar att vara såhär mätt! Haha... Mamma är med hennes nya jobb på kick-off och ska sova borta och pappa jobbar natt. Kul va? Nej, men mormor ska sova här då! Trevlans trevlans.

När mättnaden lagt sig funderar jag på att måla naglarna och klockan åtta ska vi kolla på Sveriges mästerkock, nice surprise! Saknar mami redan, hehe. Hon kommer ju hem imorgon men ändå.

Jaja, har inget intressant att skriva. PEACE.


Bild från maj-juni 2009, titta så jag såg ut! Haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0