Mamma ny mobil

Hello darlings!

Idag var hela familjen ute i Marieberg. Först var vi ute i Sötvaruhuset och köpte massa godis, bl.a till Isaks (lillebror) barnkalas imorgon. Sen efter det åkte vi till Elgiganten och Isak köpte Ninjago (ninja-lego EMMA DET PASSAR DIG OCH MIG) till Nintendo DS, min storebror köpte NHL 11 till PS3 och mamma köpte en telefon, skitsnygg är den och jag är grymt avundsjuk!

Efter det begav vi oss till kinarestaurang, åt lax i teriyaki-sås, me löves. Sen har vi bara götta oss med mammas tele en stund men nu satte jag mig här för mamma sa att jag skulle blogga om hennes nya snygga telefon!

Så här slänger jag upp några bilder på telefonen och en på mitt nya skitsnygga linne från H&M, fick det från posten för några dagar sedan men använde det först idag! Asbra sommarlinne som man bara kan ha bikini under.


Ni får inte se min snygga dubbel-haka. Hehehehe.


Mobilens baksida.


Framsidan!

Nu ska jag gå och spela på den, hehe. Kram.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0