Konvörs.

Hello darlings!

Telefonen är för tillfället bra iaf, när den svalnat tog jag ut batteriet och sen satte jag i det igen. Vi får se senare om den fortfarande är normal, men det tror jag.

Igår var det så fint väder så jag tog med mig alla mina converse (tre oj vad mycket) och så la jag mig på marken och tog kort. Man kan säga att mina knän och armbågar var väldigt fina efter.

Jag suger med photoshop men iaf, hehe. Alla är alltså redigerade och vattenmärkta i Photoshop CS4. (Shit vad intelligent jag kände mig när jag skrev sådär! Aja kolla nu.)


Svartvit med skor i färg.


Redigerade med överdrivet mycket kontrast, me likey.


Resten är bara normalt redigerade, lite curves, kontrast, o.s.v.


Dom gråa (längst bort) köpte jag på Ecco 2009 för 699:- har jag för mig. Dom vita med Ed hardy-detaljer köpte jag i Turkiet för runt 100 lira tror jag. Dom längst hitåt, burberry, köpte jag också i Turkiet för runt 30-40 lira. (Lira = turkiska pengar)










Vad tycks!? Vill ni se mer foto i bloggen i framtiden? Vad för foto? Porträtt, djur, landskap, växter, you name it?

Postat av: Emma

MER FOTO! All slags foto förfan haha! =D

2011-04-20 @ 14:12:16
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/
Postat av: Emma

MER FOTO! All slags foto förfan haha! =D

2011-04-20 @ 14:13:24
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0