K ä r l e k

Sådana här ska jag hålla utkik för i Turkiet.

Converse: All Star Shearling X-Hi
Converse | All star stars ba
Converse | All Star Bars Men
Converse | All Star Fur Light Hi
Converse | Sko "Chuck Taylor All Star Speciality Hi"
Converse: Chuck Taylor All Star Slim Leather Hi
Converse: All Star Specialty Hi
Converse | Converse The Clash Skull Hi-Top Trainers
LaRedoute | Converse one star mid strap
Converse | Mockakänga "CT AS Andover"
Converse | M3310 AS specialt
Converse | 1U646 CT AS HI wh
Converse | CT slim hi black
Converse | 1025SIX05 Grey ba
Converse | Vintage patch bla
Converse | M9162 off white a

Chuck Taylor will you please marry me? ♥

Postat av: keela

jag det gör jag :) i photoshop och det är lite svårt att förklara :)

2011-04-11 @ 13:40:00
URL: http://keela.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0