Jätterolig skoldag!

Hello darlings!

Skoldagen idag var asrolig, haha! Har aldrig haft så kul tror jag, synd att Emma gick hem bara... Annars hade det blivit typ dubbelt så kul! Men iaf, först hade vi svenska och matte, på matten jobbade vi med ekvationer och nu förstod jag äntligen hur vår lärare räknar, älskar ekvationer nu!

Sen var det rast och efter rasten hade vi SO, vi jobbade med ett häfte som jag älskar! Dock så gick Emma hem då, det var inte så kul. Efter det var det lunch och efter lunchen fortsatte vi med häftet och jag blev klar, tjoho! Efter det var det musik, jag fick spela gitarr med Mathilda Sk och Bell spelade piano, David spela trummor och Sara spela elbas. Sjukt grym spelgrupp alltså!

Efter det hade vi bild, den roligaste lektionen ever typ, killarna målade sig med en svart tavel-penna och lekte hemliga inför Bengt, jag, Bell och Sara garva typ hela lektionen! Så grymt kul.

Just nu är det dock inte så kul för det känns som jag har en klump i halsen som jag måste svälja ner hela tiden.. Men snart ska vi iaf. äta mat, osttortelini och ostsås, mumma!

Kram på er.


Dom här byxorna + leopardstövlar stack jag till coop med igår. So trendy!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0