Isenfisen

Hello darlings!

Har varit hemma från skolan idag, har inte mått bra på länge som ni märkt och vissa dagar är det värre än vissa. Jag kan bara inte förklara hur jag mår dåligt och den här skiten går ju aldrig över jag har haft det hela j**la 2011 det kommer bli ett skitår känner jag på mig. Hur många tabletter jag än tar går skiten aldrig över och jag är skitsur.

Imorgon ska Isak ha kalas också för stora killen fyller år och jag höll precis på att skriva en sak som jag inte ska skriva! Hehe. Mamma och pappa är iaf och köper paket nu till stora killen han ska få massor utav lego och lite grejer till hans Nintendo DS XL(Som han alltid ska vara noga att nämna!)! Ska snart ta en tablett och sen blir det Du är vad du äter klockan åtta.

Hörs väl imorgon efter skolan, vi får be att jag inte dör imorgon. Får väl rädda mig genom att ladda in massa bilder på JB i mobilen, woho!


Sju år imorgon!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0