Isak sju år!

Hello darlings!

Bloggade ju inget igår men min lillebror fyllde ju sju år så vi hade släktkalas och så var det ju skola, o.s.v. Jag var med Frida (kusin) hela kvällen och vi hade skoj! Dock skulle vi ut med Viggo (min vovve) men det hann vi inte.

Idag ska vi iaf till Marieberg (shoppingställe typ) och köpa godis och mamma ska köpa en ny mobil förhoppningsvis.

Nu ska jag lyssna på Justin Bieber och ladda in bilder på han till min mobil, PEACE!


Isenfisen! (© på bilden)

Postat av: Izabel

Hälsa grattis i eftersskott! <3

2011-04-16 @ 11:15:11
URL: http://jagbellduvet.blogg.se/
Postat av: Agnesan

Hejsansvejsan! (Ta inte illla upp nu) Om du går in på desinadinblogg.se så kan du skaffa högerklicksskydd eller vad de heter så ingen kan kopiera dina bilder (eller text) så då behöver du inte skriva ditt namn på bilderna^^ Asså jag menar bara att om du ska göra en snabb update med bild så kanske man inte vill gå in på photoshop eller whatever och skriva på bilderna? Hihi ville bara "säga" det^^ Kram<3

2011-04-16 @ 11:31:57
URL: http://agnesfunderingar.blogg.se/
Postat av: Vilma<3

Hälsa honom Grattis från mig!! :D

<3<3

2011-04-16 @ 11:47:42

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0