Ipod nano

Hello darlings!

Sitter just nu och laddar pappas (HOST HOST MIN HOST HOST) ipod nano och ska fixa in lite nya låtar, Bieber måste ju fixas in! Har inte lyssnat på den alls för att jag har ju tänkt att det är pappas men om den bara ska ligga och damma ihjäl sig på en byrå kan ju likagärna jag börja lyssna på den, right? 1500 åt h**vete är ju inte kul.

Ge mig massa tips på låtar nu så jag slipper fixa nya låtar varje dag!



Min lilla bebis-nano! Nästan lika liten som Morgan.

Postat av: Pia -Smilinggirls!

Vilken söt! :D

2011-04-02 @ 15:06:23
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0