Godmorgon!

Hello darlings!

Har hittat våran gamla videokamera från -04 så den är på laddning nu! Ska titta på gamla klipp sedan och sen fixa in dom i datorn sen kanske jag börja spela in massa videos? Who knows? Haha!

Har några planer för dagen, ska klippa av en tröja så den blir magtröja och så ska jag som sagt fixa med videokameran. Sen kanske jag följer med mamma ut och räfsar lite löv. Pappa och Isak (lillebror) är och badar just nu och jag orkade inte följa med, haha.

Vi ses senare iaf, kram!


Bebisen duschar just nu, han gillar inte det! Haha.

Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Haha :)

Allt bra med dig idag?

2011-04-03 @ 13:11:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0