God morgon!

Hello darlings!

Sitter just nu och letar efter snygga piercingar, hehe... Gjorde det 24/7 den sista veckan på sommarlovet, haha. Jag har hittat en jag vill ha på I am i Krämaren, det är en stjärna! Grymt alltså, jag älskar stjärnor.

Annars då. Idag ska jag, pappa och Isak göra något. Undra vad det kommer bli? Säkert hem till farmor och Mcdonalds eller åka och bada + pizza, det blir det alltid! Not so funny men.

Väntar också på att del 23 ska komma ut på Biebertime.blogg.se, JAG ÄLSKAR DET!

Åt frallor till frukost också, namnam. Ska visa bilder på kläderna från H&M sedan, det var bara ett linne och ett par byxor men. Och så hade mamma beställt en bikini men underdelen var alldeles för liten för henne så jag fick den och den är typ exakt på gränsen vid röven så jag får absolut inte gå upp i vikt nu, hahaha.

Men nu ska jag sluta snacka om allt och inget, lägger förmodligen ut en "guide" hur man lägger in en egen header sedan, det är efterfrågat.

Kram!


Dom här shortsen ska jag ha på mig idag!


Nyvaken bebis! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0