God morgon.

Hello darlings!

Jag har precis twittrat och väntar nu på att mamma kommer hem. Ska nämligen vara med min kusin Frida idag! Trevlanstrevlans.

Idag är vädret inte på topp, tråkiiiigt. Typ mulet och blabla.

Isak (lillebror) och jag har också målat typ kycklingar? Och hämtat upp påsk-dekorationer.

Lyssnar just nu på That should be me, herregud alltså! Hur kan man ärligt vara så bra!? Jag förstår inte.

Men aa nu ska jag fixa ner lite JB-låtar, peace.


Finis. ♥

Postat av: Mala

Finaste, Finaste <3<3<3

2011-04-21 @ 16:45:39

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0