God morgon!

Hello darlings!

Idag gick jag upp runt tjugo i åtta tror jag fast jag vaknade typ tio över fem som vanligt, när jag än går och lägger mig vaknar jag ändå överdrivet tidigt.

Har inga planer för dagen typ, kommer vara ensam iaf. Det är allt jag vet. Fast min bror är ju hemma men ändå. Fast jag tror att jag ska ut och gå med kameran och the dog senare. Kanske får jag med mig någon kompis? Who knows? I don't.

Anyways jag är beroende av Justin Bieber. Jag vet inte vad det är jag bara är det. Tänker på han hela tiden. Jag ska gifta mig med honom. Ifall jag inte gör det tänker jag inte gifta mig med någon annan. Jag ska flytta till USA när jag fyllt arton i hopp om att hitta honom. Ska visa er ett klipp här, och jag är väldigtväldigtväldigtväldigt avundsjuk på den tjejen, HON FÅR SITTA I HANS KNÄ OCH HAN KOMMER TILL HENNES RUM OCH AHH! Jag önskar att jag var den tjejen...


Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Hej!

Gillar du Bieber-noveller? Då är min blogg rätt för dig ;)

Har just börjat på en ny novell, så du kommer inte ligga efter något i novellen. Om du blev sugen på att läsa min novell gå då in på http://storiesbyjulia.blogg.se/ :)

Och just det; Jag kommer inte alltid skriva noveller om Justin Bieber, men jag hoppas du gillar mina noveller ändå!

- Hoppas du inte har något emot min ”reklam”, om du har det så ursäktar jag.

Kramar från Julia! :)

2011-04-18 @ 12:59:33
URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0