Gina tricot, Bik bok och H&M in my heart!

Hello darlings!

Sitter just nu och tittar igenom Gina, Bik bok och H&M's hemsidor! Mamma ska hämta upp ett paket från H&M efter jobbet idag, dock har jag bara beställt ett linne och ett par byxor, for Turkiet you know. Är helt kär i linnet, hehe.

Annars då. Vad har jag gjort idag? Ingenting egentligen. Kollat på tv och det har varit så sjukt tråkiga program HELA MORGONEN! JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN KAN GÖRA SÅ MÅNGA DÅLIGA PROGRAM SAMTIDIGT! OCH MTV SPELADE UPP SKITDÅLIGA LÅTAR HELA MORGONEN! FY SKÄMS!

Jajaaaaaaa. Här kommer bilder på mig, det var längesen jag tog webcam-bilder.


Har på mig min onepiece, yeah! Var tvungen att ta kort på den såklart.


Moi!


Här har jag på mig mina Urban också.


Och såklart var jag tvungen att leka med funktionerna, hehe...


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0