Dröm om JB...

Inatt drömde jag om JB och gud vad sjuk drömmen var!

Det hade varit typ någon tävling i skolan och sedan var klockan typ ett, vi skulle sluta tio över ett den dagen, och då gick vi från boken (jag vet inte varför vi var på boken) och satte oss utanför vid basketplanen på sidan om boken och väntade på att dom skulle komma med tävlingsresultaten. Sen fanns det tydligen en klocka där och typ alla satt och vänta och klockan vart tjugo över ett och sen satt vi bara där och sen blev det mörkt och sen kom Justin Bieber med en vagn och två barn och jag ba "Hi Justin!" och han ba "Hi!" och sen hade Jessica sprunigt iväg och Justin gick in på boken och jag ba sprang till Jessica och försökte berätta men hon typ körde king med massa och lyssnade inte och sen gick jag tillbaka och då satt Kenny i ringen och dom kom aldrig och då sprang jag in på boken för att försöka se Justin Bieber för jag väntade på att han skulle komma ut men han kom aldrig och så var det en plåt med pizza där och då tog jag ut en pizzabit åt Emma och sen sa jag till Emma "Men gud tänk om han kommer då måste vi ta bilder!" och jag märkte att jag inte hade mobilen i fickan så då gick vi hem till mig och då kom det eld ur våran fläkt eller vad det nu är utomhus och då kollade vi i ett fönster nere i källaren och då hade en gardin flygit på en lampa så det nästan började brinna och jag ba "Shit!" och tog upp nyckeln ur fickan och sprang in och sedan vaknade jag...

Haha, crazy huh? Ikväll ska vi typ på påskfest/kalas för min kusin och sen tror jag inte jag ska göra så mycket mer. Vill ut! Ut och cykla eller vara med någon eller något. Jag önskar att det var gården ikväll. Vill verkligen inte sitta inne mer nu. Vill åka rollerblades. Jag tror jag ska göra det idag. Fast det är inte roligt ensam...

Aja, nog om vad jag vill och inte vill göra. Hehe, hörs sedan!


Bebis!

PS. Tänkte ladda ner låtar nu fast kom på att jag inte kan gå runt med nattlinne hela dagen. Tehe.

Postat av: Ariidunn

I love guest books, keep up the good work!

2011-06-14 @ 13:46:15
URL: http://ariidunn.blogfuture.com

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0