Do it like a dude!

Hello darlings!

Som ni märker är jag inte i skolan. Är så trött så jag tror jag ska dö och så gör mitt huvud fruktansvärt ont. Har dock tagit en alvedon så för tillfället mår jag ganska bra. Imorgon går jag nog till skolan ifall jag inte har feber eller något annat, men det får vi hoppas att jag inte har för jag vill verkligen till gården, har bara varit där en gång i år och då var bara jag, Vilma, Emma och Jessica där. Inga killar!

Under the coconut tree we stay, watching the night turns into day. ♥

Ehm, ja. Jag kommer ingenvart med detta inlägg men det är bara 37 dagar kvar tills planet lyfter till Turkiet, fatta vad skönt! Och vi ska shoppa rövarna av oss. Som vi alltid gör där, hehehe. Nytt hotell också med VATTENRUTSCHBANOR fatta vad ballt, jag längtar ihjäl mig...

SunGarden Green Garden
Åhh vad jag längtar! Jag ska åka alla vattenrutschbanor hela tiden åhh åhh åhh åhh jag vill bo där.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0