April april!

Förra inlägget var såklart ett april-skämt, det var ju första april igår! Vi ska inte avliva vår lilla älskling, min ögonsten! ♥

Annars då. Farmor har sovit över här, det har väl varit trevligt. Mamma sov på hotell och kollade på Mia Skäringer igår så hon ska ta bussen hem antingen tjugo över tio eller tjugo över tolv så jag väntar på henne just nu. Pappa är alltså och jobbar, det är därför farmor sov över här.

Pappa har tvättat min onepiece så har på mig den just nu, älskar den! Den är så mjuk och härlig och skön! Ni borde köpa en! Det finns ju hemsidor som har billigare onepiece's också, t.ex jumpins.no, jag tror dom har rea på en utav dom där dressarna. Inte säker dock.

Annars kan ni ju åka till Turkiet eller Thailand och försöka leta på en, haha. Där är dom nog billiga! Ifall jag hittar en onepiece där som är så snygg så jag smälter och den är billig då kanske jag slår till med mina egna pengar som mamma och pappa är skyldig mig, det vet man aldrig! Hahaha.

Här kommer ett par bilder på min lilla bästa darling som aldrig kommer dö!



I love you. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0