AHH!

Åh herregud ni måste hjälpa mig!

Jag har en HTC Smart och allt har varit bra med den jag har aldrig tappat den o.s.v. och när man laddar den blinkar en lampa orange tills den är färdigladdad och då blinkar den grön! Nu så hade jag lagt telefonen i min säng under min kudde och den har legat och laddat i ungefär tre timmar och nu gick jag och kollade den, då blinkar lampan varannan grön och röd och telefonen är verkligen stekhet!

Jag har stängt av den och lagt den på ett bord men vad borde jag göra!? Jag tänkte ta ur batteriet när den svalnat men jag är skiträdd! Är den sönder? Vågar jag sätta på den igen? Vem borde jag kontakta?!

Hjäääääälp!


Ser ni lampan i högra hörnet? Help!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0