Your crap doesn't mean a sh*t to me

Yooooo!

Sitter framför TVn just nu och kom hem från skolan för typ en timma sen. Har ätit massvis med mellanmål, åhh.. Jag är fan besviken på mig själv. Det gick sjuuukt bra förut men sen så började jag vänta på vågen så då tänkte jag 'fuck dieting' och sen dess har det gått utför.. That suucks.

Skoldagen idag var skitläskig förövrigt. Satt för det mesta ensam i skåpsalen, kände mig som en loser.. Gah. Var ganska mycket med Pamela men hon bestämde sig för att dissa mig lite nu och då. Sen var hon så stökig på NOn så hon fick byta plats ifrån mig ahaha eegd. Fick nya platser i SOn också.. Sen snackade jag lite med några andra tjejer i min klass idag. Har typ inte snackat med någon annan tjej sen vi började. Förutom en. Och Sara och dom asså.

Okej nu blev det lite rörigt där. Looovar att uppdatera senare och ska börja tidsinställa inlägg på skoltid igen för nu ska jag fan i mig ta tag i någonting iallafall! Åh just det, vi har musikprov snart.. Och vi ska kunna ett barréackord.. Och vi har SO-läxa.. Allting tills på onsdag! Argh! So much work and no time at all.

Vi hörs sen iallafall, puss!


Jag vill också ha en pojkväään åhhhh...


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0