Typ ångest..

Hello dolls!

Efter förra inlägget så var jag inne på tumblr och lite sånt där. Har fått över 150 st reblogs/likes på en bild som jag la upp från weheartit - och jag har då alltså inte ens tagit den. Surt eller vad? Men ska börja att lägga upp bilder som jag tagit själv och reblogga dom som jag inte tagit själv. Jag blir fan bara irriterad när jag ser att dom rebloggat en bild som jag inte tagit.. Haha!

Jag och mamma åkte till coop förut medan Jonte var på matte. Vi köpte massa nyttiga och bra grejer, vi gick runt där sakta och säkert. Me löves. Läste lite ur en hälsotidning också, asså fyfasen jag visste knappt att sådana fanns!? Måååste börja köpa! Skulle vara nice om det fanns en specialgjord för tonåringar. För det är ju lite skillnad på en 20-60-årings kropp och en 13-18-årings. Yah.

Men sen när jag kom hem så hade pappa spytt. Kul. Nu börjar allt om igen. Fick typ panik och ångest och började gråta och skit. Jag HATAR magsjuka. Jag klarar INTE av DET. Det är min största fobi i livet, alltså jag HATARRRRRR det. Sen att man har en äcklig liten bakterieunge till lillebror gör ju inte det hela bättre. Han blir magsjuk kanske 20 gånger om året? ÅHH. Hatar detta! Om jag spyr i skolan i veckan då dör jag.. Kommer inte våga träna heller för jag kommer vara rädd att jag ska spy. Fyfaaaaan!

Pluggade alldeles nyss också. Från typ nio till kvart i tio. HATAR SO. Jag kom typ ingenstans. Vi har ca 67 punkter och jag har gjort 8 av dom på trekvart. Najs.

Jag, Emma och Sara har också en rolig liten överraskning på G.. Hihi hoppas ni kommer gilla den! Men mer om det senare, troligtvis imorgon.

Förlåt för detta negativt laddade inlägg men jag bara var tvungen. Är på pisshumör nu. Haha.

PUSS GODNATT SOV SÅ GOTT HÖRS IMORGON.


Kinda true.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0