Trodde jag skulle dö..

Yo brothas!

Kom precis hem från en superrolig dag på stan - men mer om det och vad jag köpte i ett annat inlägg.

Vaknade vid halv nio imorse och spelade spel på plattan tills tjugo i. Sen så skulle jag träna, Whole belly blast. Mest sit ups men i slutet är det några korsryggsövningar för att det bara måste man göra ifall man tränar magen. En övning skulle man dra huvudet under kroppen och vila hela tyngden på ditt huvud. Efter kanske tre gånger började jag bli lite småyr och illamående utav den där övningen.

Det var alltså sista övningen. När jag var klar så mådde jag lite småilla men jag tänkte att det går över efter lite vatten. Gick in till badrummet och skulle duscha men när jag kom in blev mitt öra helcp. Jag gäspade och drack lite vatten i hopp om att det skulle bli bättre.

Sen gick jag iallafall in i duschen men då började jag må fruktansvärt illa. Jag började spola kallt vatten på mig men det blev inte direkt bättre. Helt plötsligt började jag se stjärnor framför mig, men det gör jag ibland. Vanligtvis går det över efter två-tre blinkningar. Den här gången gick det inte över.

Det blev värre och värre tills det blev bäcksvart med stjärnor överallt. Jag stängde av duschen och blundade, men dom försvann inte. Samtidigt mådde jag illa och jag såg ju inte ett skit. Jag fick i blindhet dra åt mig en handduk och sen gick jag in i mitt rum. Skulle jag ropa på mamma? Äh, jag skiter i det.

När jag kom in i rummet trodde jag att jag skulle spy igen, bäst att ge sig in i badrummet igen. Fortfarande kolsvart med stjärnor framför ögonen. Jag gick in och ställde mig så jag höll i handfatet med ena handen och bara stod där. Samtidigt blev min andning jättekonstig, snabb och kort. Jag tänkte att nu dör jag. Det här var sista gången jag såg någonsin. Jag kommer ramla ihop närsomhelst. Jag kommer få åka ambulans. Jag kommer inte kunna gå på stan idag.

Sen kommer mamma in i badrummet och snackar precis som vanligt med mig, men jag slänger ärligt ur mig 'jag ser ingenting'. Hon typ skriker på pappa och leder in mig i mitt rum så jag får lägga mig på sängen och pappa hämtar kuddar och stoppar under mina fötter. Sakta men säkert kunde jag se konturerna av mammas huvud och Justin Bieber-planschen. Lättad som fan var jag ju då.

Sen fick jag dricka saft och det blev nästan som normalt efter det. Mamma och pappa tror att det var typ någon blod-skit bara för att jag började träna innan jag käkat frukost. Mår iallafall skitbra nu så det var ju som sagt bara därför, haha. Ni anar inte hur rädd jag var, jag tänkte helt seriöst att jag skulle dö. Hade inte mamma kommit in i badrummet hade jag nog svimmat och slagit bakhuvudet i det hårda klinker-golvet. Fettläskigt.

Mamma sa att jag såg ut som en zombie och att mina pupiller tagit över hela ögonen så jag var alldeles svart, fyfan vad läskigt! Haha. Men som sagt jag mår bra nuuuuuu, så det är skönt! Ska aldrig mer träna innan jag ätit...

Förlåt för långt inlägg men ville bara förvarna er andra att träna aldrig innan ni ätit. Då kan detta hända.

Vi hörs sen som sagt, ha en fortsatt bra dag!


Okej jag var ju inte direkt blodig men, haha.

Postat av: Sara

krypådig kvinna! inte för jag orkade läsa allt men jag såg nånting om att må dåliiit.



Sv: HAHAHHHA

2012-03-11 @ 18:54:36
URL: http://saragunnarson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0