Tråklördag

Tjobreeeh!

Ligger här i sängen och chillar. Har typ gjort det hela dagen, läst massa biebernoveller. Awesome! Åt vitt bröd förut, uhhh. Pappa hade ju ätit upp mitt bröd. Var sjukt frestad att ta ost men sen tänkte ja, nä det är inte värt det. Så det blev skinka as usual. Saknar ost though.

Ikväll ska mamma och pappa på nån öl och vin mässa eller nåt så jag måste städa rummet och göra mig iordning för mormor ska komma hit. Palla! Asså det är kul att hon ska komma men det är inte speciellt kul att städa och ha mig.

Sara är sjuk också och om hon är sjuk på måndag dör jag. Då kommer jag skolka eller nåt, för jag drar fan i mig inte till skolan ensam.

Ha en fortsatt bra dag iallafall, puss!


En gammal bild på min dammiga men åh så vackra buddha. Haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0