Tja bröder! Sitter just nu på bussen mot s...

gosmsphoto133067 (MMS)

Tja bröder! Sitter just nu på bussen mot skolan och lyssnar på Live my life - Far east movemeant feat. Justin Bieber, den är GRYM! Skitbra partylåt. Som ni ser på bilden så måste jag använda min turkosa sladd som tillhör mina urbanears för att jag ska kunna ha mina Samsung-hörlurar... Snacka om att killarna kommer mobbas idag! Saknar mina söta vita hörlurar med rhinestones på.. Damn it att man inte kan köpa sådana! Får väl köpa ett par vita och pimpa dom eller nåt. Slutar tidigt idag så det kommer väl mer uppdatering efter tre nångång. Puss!


Postat av: Emilia

Hej!

En superbra helg vill jag önska dig ;)

<3<3<3

2012-03-02 @ 11:15:25
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0