The lonely ice cold walk of shame

HELLOOOO!

Skoldagen idag var helt okej.. Var faktiskt inte helt ensam speciellt mycket idag. Vi fick leka på idrotten så jag och Izabelle gungade, det var jätteroligt! Hihihi. Men min bootey (snarare höfter men bootey låter roligare) var too big for the swing så det gjorde lite ont sen.

Åt två bullar förut, gah.. Har världens ångest. Men imorgon börjar jag med ma healthy laaaaf! Hopefully. Ska sluta binge:a nu och försöka eat as clean as possible. Yey. Ska checka tumblr varje gång jag ens funderar på att gå till köket. Kan förhoppningsvis hålla det här lite längre denna gång.

Återkommer senare med intressantare uppdatering, cheers!


Awww! Too cute. ♥

Postat av: Sandra

Svar: Anledningen till att hon FÖRSÖKER (hon är inte det tro mig, det kommer komma med i senare kapitel) vara glad är att hon inte vill tänka åp det så mycket, eftersom hon vill inte att kilalrna ska märka det. Och det som händer på slutet kommer ha en stooooor del i några kapitel framåt. Men tack så mycket för det andra du skrev! (:

2012-03-27 @ 19:03:17
URL: http://niallstory.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0