The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do

Hejsvejs!

Sitter just nu i soffan med mormor och kollar på go'kväll. Vi åt nyss lite middag och innan det var jag ute och pratade med Frida i nästan två timmar! Riktigt trevligt måste jag säga.

Kvällen kommer väl spenderas här i soffan med mormor också tills Jonas kommer hem.

Vi hörs sen, puss!


En utav mina största förebilder här i livet. Grymt avundsjuk på hennes utseende också.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0