Taggad till dans.. Hahaaa

Hello dolls!

Sitter här och kollar på massa dansbilder och bara drömmer mig bort till i höst då jag äntligen ska börja med min favoritsport igen. Är så himla taggad att börja tävla och kanske vinna medaljer och bara.. Åhh.. Livets liv! Att min dröm är så nära men ändå så långt bort.. Sjukt!

Känns asbra att bli såhär glad på morgonen, då kanske resten utav dagen flyter på! Förhoppningsvis är min bildlärare sjuk idag, det resulterar i ungefär två timmars håltimma, och förhoppningsvis kommer Sara idag igen. Och stannar lite längre. Hehe.

Men ska väcka grisbarnet nu och sen ska jag fixa hair&make up och sedan drar jag iväg mot skolan!

Chingeling!


My ultimate dream.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0