Skuuläään

Shobre!

Började med att vi kom till skolan och fick reda på att vi inte började förrän kvart över nio. Yaaah. Sen hade vi iallafall matte där jag inte fick ett skit gjort, går inte bra med algebran just nu alltså. Sen spanska där vi inte gjorde speciellt mycket. Sen lunch, någon soppa? Helt okej. Vi satt och spelade Draw something hela lunchen, haha! Awesome.

Sen hade viiii.. SO. Fick inte ett skit gjort där heller, satt med samma uppgift hela lektionen. Sen bild, då klottrade jag på ett papper. Som sagt, jag suger på att rita. Sen hade vi NO där vi kollade på en pingvin-film, yeeey. Fettskönt avslut på dagen.

Imorgon är Sara i Sthlm så det kommer sugaaaaaaa. Men har ju mina andra besta vener Kamilla och Emma. Asså vi är inte direkt bästa vänner men dom är dom ända jag umgås med. You know what I mean.

Nu tänkte jag skriva lite på en berättelse jag började igårkväll i anteckningar på datorn. Love it.

PUSS PÅ ER!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0