Sista dagen som tjockis

HOLAAAAAAAAA!

Ligger i min säng och chillar just nu. Gjorde det hela dagen igår, fyfan vad skönt det var att bara ligga och inte göra ett skit. Fick mycket gjort på datorn också. Hehe.

Men idag har jag planer. Tyvärr. Plugga SO, fixa en lista på vad jag får äta och inte äta, städa mitt rum, sätta upp dom sista postrarna, kolla på NSN, äta gröt hos mormor och fixa filmer till surfplattan. Hate that shiaaat. Men ni anar inte hur jobbig skolvecka vi har nu.. Vill typ krypa in i ett hål och komma tillbaka nästa veka.

Vi har två stora prov. Ett SO-prov i Geografi (och ni anar inte hur mycket plugg det är...), och vi har SO-prov en gång i terminen ungefär. Så då fattar ni hur stort det är. Sen har vi matteprov i ekvationer. Jag har iochförsig ganska lätt för ekvationer eftersom jag nu har förstått vinken med det där och jag tycker det är roligt men ändå.. Det är ju inte bara ekvationer som kommer med på provet liksom.

Sen har vi engelska och spanskaglosor på det. Samt att vi ska ha arbetslagsdag på tisdag så då försvinner skolarbetet. Härligt alltså... Sen nästa vecka har vi också en ganska jobbig vecka och jag måste plugga till vårat stora musikprov nu också.. Asså jag orkar inte.

Har jag berättat att det här är min sista dag som tjockis också? Har ätit vitt bröd, ost och oboy hittills. Fyfan vad härligt. Men imorgon kommer vågen och i och med vågen så börjar mitt 'nya liv'. Ska inte äta något processerat (?) kött, ingen ost, ingen vit pasta, inget vitt bröd.. Med andra ord så försvinner typ hela mitt liv. Kommer få börja laga min egna mat varje dag och sånt.. Uschhh. Hatar att man måste äta bra grejer för att gå ner i vikt också.

Men ska inte fylla upp det här redan milslånga inlägg något mer. Vi hörs senare med roligare uppdatering. Puss!


Sluta döda mig med din snygghet. Tack.

Postat av: Lilla jag <3 ( justin novell )

Heej :D jag har en ny novell blogg om Justin bieber och Selena Gomez . Skulle vara kul om du tittade in och sen kommenterade vad du tycker att jag ska bli bättre på m.m så att jag kan bli bättre :D



Kram <3

2012-03-18 @ 23:16:45
URL: http://justinbswe.webblogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0