Shopping 11/3-12

Stack ju som sagt upp på stan idag med mamma och mormor! Vi åkte upp dit och kom dit strax innan 11 då vi kom på att stan öppnade 12. Yaah, lyckat! Vi satte oss då på donken fast jag var redan mätt - hade precis ätit massvis med frukost eftersom jag nästan svimmat tidigare.

När vi ätit upp gick vi till Vågen för att vänta på att det skulle öppna. När klockan äntligen slog 12 gick vi till Gallerix och ramade in en tavla som mamma ska få av mormor. Sen gick vi ner till Deischman sko eftersom det var generations-rabatt typ. Hittade ett par sjuuukt snygga klackskor, jag typ dog! Mina allra första riktiga klackskor som jag kommer använda. Ska bl.a. ha dom på skolavslutningen med någon vit klänning!

Sen gick vi till Åhléns där jag köpte en ögonbryns-stencil grej. Som en mall. Ska sätta på en utav mallarna, måla med ögonbrynspenna och sen plocka allting runtom. Najs! Måste sen börja med ögonbrynspenna, ser ju ut som att jag inte ens har ögonbryn irl.

Sen drog vi till Gina där jag ficj med mig ett par apsnygga byxor, en topp och ett par bajssnygga solbrillor. Fett! Sen drog vi till Coop och efter det åkte vi hem! Supernöjd med allting, bilder på det jag köpte: ↓ (OBS. Bilderna gör verkligen inte grejerna rättvisa, dom är tagna med surfplattan i svagt solljus. Så dom är 100 gånger snyggare i verkligheten, believe me!)


299:- / Deischman sko


79:- / Gina tricot


90:- / Åhléns


(Dom har egentligen ett asballt 'mönster' men som sagt, bilderna gör inte plaggen rättvisa!) 399:- / Gina tricot


129:- / Gina tricot


Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

SV: Nu ska jag gå och lägga mig haha! :) Hur har din helg varit?

2012-03-11 @ 21:52:49
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0