SCHKULÄN

Hello dolls!

Skoldagen idag var ganska.. Tom? Det var ganska tyst. Ovanligt liksom. Haha. Men jag och Sara var ganska mycket med killarna idag, det var rätt chill! Men sista lektionen omg.. Vi hade vikarie och när läraren ropade upp mitt namn så skrek alla att jag var sjuk och jag ba 'NEJ JAG ÄR HÄR' men han hörde inte så han skrev frånvaro på mig. Ifall jag får kvarsittning då jävlar. Men det kan jag inte få, för Sara sa att han skrev närvaro på mig igen men man vet aldrig med vikarier, åhh.. Och sen så höll Fredrik och Oscar på med min nyckel och min penna och sköt upp pennan i lampan och vikarien trodde att det var jag för jag blev helt generad för Oscar sa att det var jag. ÅHHH. Jävligaste lektionen i mitt liiiiv, haha!

Efter skolan var Jacob där och han hade världens bästa hörlurar med sig, Beats eller hur man säger. Asså ge mig säger jag bara, vet ni hur länge jag har cravat dom eller!? Sen jag såg Justin med sådana för första gången! Och det var flera år sen! Han har ju typ alla färger, och jag vill ha lila som han.. Give me!

Efter skolan åt jag ett litet mellanmål och sen stack jag ut med Sakke och vi cyklade! Första cykelturen för året och första cykelturen med min nya cykel! Omg, underbar var den. Den ställer in växlarna av sig själv och styret är ju för skönt.. Haha! Åh jag glömde nog att skriva - gitarren blev inställd. Ingen aning om varför, det stod en lapp vid skolan när vi skulle dra dit.

Snart ska vi äta lite tacos, yuuuum! Eller mini-tacos typ. Köttfärs, ost, majs och chips. Inget avancerat direkt men det är så skönt att bara slänga ihop någonting. Men ska dra nu.

Kommer upp ett mini-inlägg snart så vi hörs väl då. Puss!


Okej kamera jag hatar dig för att du inte är en systemkamera men det suger balle när du är sönder. Please come back.

Postat av: Emma.B

diggar den där bilden så jävla hårt asså! Speciellt ditt creepy öga vid kameran haha! Störtskön bild asså! Fortsätt så!

2012-03-14 @ 19:21:43
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0