Saw you downtown, sing in the blue

Okej rubriken är säkert helt fel men god morgon!

Vakande av att mamma och pappa snackade om att min brorsa hade spytt hela natten. Yaaah, skitkul! Verkligen! Den stationära datorn är i mitt rum som han suttit fastklistrad vid i typ två-tre veckor. Med andra ord har jag spybakterier i hela mitt rum. Härligt! Förut kunde jag 'gömma' mig i mitt rum men nu har ju han tagit överallt i rummet så det är lönnlöst. FML. Tänker skolka från skolan på måndag för då kommer jag ligga hemma och spy magsäcken ur mig! F*n vad roligt!

ÅHHH HATAR MITT LIV. HATAR ATT HA SMÅSYSKON, ÅHHHHHHH. VÄRSTA SOM FINNS. VAR GLADA ATT NI INTE HAR DET ASSÅ. SKA ALDRIG SKAFFA BARN, ALDRIG. ALDRIG ALDRIG ALDRIG. JAG KOMMER INTE KLARA AV ALLA MAGSJUKOR.

Ligger förövrigt i min säng (förhoppningsvis det ända stället i mitt rum han inte pillat på...) och väntar på att klockan ska bli 08:25 så jag kan fly från bakteriestugan, ÅHHHH. Kommer nog spendera resten av helgen här också med böcker, tumblr och filmer. Ska ladda ner en massa grejer nu, har ju redan säsong 1 och 2 av Jersey shore och Easy A, men nu ska jag ladda ner modern family, step up 1, step up 2, step up 3, magi på waverly place, m.m.

Orkar inte blogga mer, ska trösta mig med tumblr. Puss!


På såhär bra humör är jag just nu. Verkligen taggad till skolan. Ett plus är ju att man är supersnygg också!

Postat av: william

usch vad hemskt:O föstår att det jobbigt för dig;O



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 16:12:35
URL: http://funnyones.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0