SARA IS COMING!!!!!

Hejsvejs!
Har precis ätit upp mackan och ska dricka upp juicen nu för att sedan börja platta håret men tänkte blogga lite först! Idag kommer äntligen Sara tillbaka så jag slipper vara lika mobbad, yeeeees! Slipper också vara ensam på gitarren då. Jag har glömt ackordet så det är ju jättekul.. Not. Har också både prov och läxa tills idag som jag inte pluggat ett skit på. KGDDHMKKUGREWSCBMLÖ. Damp.
Hörs sen efter gitarren, PUSS!

Postat av: Sara

fan va söt rubrik asså, du fick vara själv nu endå MOHAHAHHAHHA

2012-03-28 @ 10:56:26
URL: http://saragunnarson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0